SMG4: The Grand Mario Hotel


[Glitchy Boy Home Entertainment Logo]

smg4 produtions
We Just Love SMG4 Productions Logo
We Just Love SMG4 Productions Logo
SMG4 PRODUCTIONS
*Pipe Sound*
*Jump Sound*
Mario: Hmm?
Mario: Whoa!
Mario: Mama-Mia!
Mario: Oohhh…
*Hotel Mario Music Plays*
*Mario’s Talking Gibberish*
Mario: Whoaaaaa!
Mario: *Italian Gibberish*
!!!
Smart Mario: Oh Yeah! Whuuhuuu! Oh Yes!
Mario: WAT
Smart Mario: Ohoo… Ho..MARIO! YEAH!
*Ding*!(“Mario Party” Mario Singing*)
*Ding*!
*Ding*!!
****Ding*****!
*Dong*!
*Ding*! (His Name Is Lou Albano Btw)
Ding!**
Lol Ding*
Ding* (Its Grand Dad 7!) Brrrrrrrrrr
Smart Mario: Oh Yeah!
Smart Mario Gibberish*
Pingas
Uuuuu!
Mario Gibberish*
Kawaii Mario: KAWAIIIIIIIIIIIIII
Kawaii Mario: SUGOIIIIIIII
Grand Dad: SHUT UP BEFORE I STAB YOU!
8-Bit Mario: JUST SHUT THE FUCK UP!
Baby Mario: Whaaaaaaa
Mario Head: ♪When the moon hits your eye♪
Lou Albano: DO THE MARIO! ♪SWING YOUR ARMS FROM SIDE TO SIDE!♪
Hobo Mario: Ya like popsicles? I’ve got a whole freezer full of popsicles.
Hobo Mario: MMMMMMM
???: SILENCE!
[Mario’s Stop Fighting LOL]
Music Plays*
Don Mario: Wu Huuuu!
Don Mario: Okie Dokie!
Mario Gibberish*
Smart Mario: Huu?! AUGHH! OH!
Oughohohohoo! [Cry Like A Baby]
Don Mario: Yahoo! Here We Goo! Yeah!
Mario’s Saying Gibberish idk!*
Don Mario: Wait!
Don Mario: Yeah! Ohhhh.
Don Mario: Yahoo! Mario Time!!
(Happy Music Plays*) Don Mario Gibberish* Haha!
UHUHUHU!
Whaaaa?!
Super Smash Bros 64 Mario: Pa ti bi Bu te be ta giberish* [Speaking On A Bed]
Super Smash Bros Brawl Mario: Pi Ti Bi Pu Te Be Pa Ti Bi tu tu [Speaking On A Bed AGAIN]
Minecraft Mario:I’m-a am-a Fucking Mario! Sh*t! I’m-a Mario! Faak Speaking Steal On A Bed]
Hobo Mario: Ya like popsicles?
Hobo Mario: Then you need to come on down to my cellar.
Licks*
Super Mario Kart Mario: Weeeeee!
Hotel Mario Mario: That oughta do it!
Super Mario Bros. 3 Mario: Airplane Sounds* *CRASH*
Hotel Mario Mario: AAAAAAAAAAAAA!
Windows Crashing*
Stupid Mario: Cooool!
Don Mario: Welcome! Mario!
Don Mario: whawawawaawahhu!
Don Mario: Yeeahuuu
Mario: Haha! Thank You!
Mario: Whoa!
Mario: Hello!
Mario Gibberish*
Mario’s Fundamentals Mario: Whaddup Biach!
How Bout’ A Nice Game Of… GO FISH!
Mario’s Fundamentals Mario: Oh it’s on, Asshole!
[Battle Begins]
Mario’s Fundamentals Mario: Do You Have Any… Fours?!
Mario: OKAY PIKACHU I CHOOSE YOU! GO!
._.
(slower) imma Guees Imma Go Fishing!
Toss and MK Yell*
Mario: Wow What An Asshole!
8 Bit Mario: Lalalahmmm! Oh Boy! Okie Dokie!
Hey!?
Where Is Everybody?!
King Mario: Dinner
Aghhh!
Epic Music Plays & Mario Speaking
Don Mario: Yahhoo! Whahho!
Don Mario: Yeah!
Mario Teaches Typing Mario: Oh Boi! That’s-a make’s Me so Happy!
Mario Teaches Typing Mario: Moving On The Ground! x2
Magical Sound*
all of the marios: Oh Boy!
Stupid Mario (naked): Lalalala lalala!
Stupid Mario (naked): Lalalala!
WhuuuuUu!
Whoooou
whoo….
OH GOD!
Fireball*
Jump Sound*
Stupid Mario: How Bout’ Nooo!
Hitting The Wrong One*
8-Bit Mario: Sotrh park
Jump*
OH WAIT WAIT WAIT!
Agh!
Spoopy Mario: AHAHAHAHAHA!
Paper Mario: Hammer!
Super Smash Bros 64 Mario: Ahhhahaha!
Toad Mario: AGHHHH!
Hobo Mario: Hai! Ya Like Popsicles?!
Hobo Mario: Kaboooooom!
Kawaii Mario: ♫ Why Cant We be Friends?♫ ♫ Why Cant We b-
*Jumpman punch*
Score Point Sound*
Kawaii Mario: WHAAAAAAAAAAAAAA
Don Mario: WHAT THE FUCK IS GOING O-
Booom!
Stupid Mario: Nice Shot!
Mario: Oh No!
Mario: Mama-mia! Gibberish*
Don Mario: Oooooughhhhh
Don Mario: Wagh, Yeah!
Don Mario: Ughhh
Stupid Mario: WHAHUUUUU!
HAHA! HAHA! HAHA! HAHA-
Don Mario: Wahuhuhugh! Ematururebertoro giberish idk*
Mario: Okie Dokie! Okie Dokie!
Mario: No Problem!
Mario: here We GOAAAAAAAAAAAAAAAA
ded
Montage*
Okie Dokie! I do just like Mario!
Jump!
Engineer Mario: Hello! Gibberish*
Engineer Mario: HUHU!
Coin Sound Effect*
Toss*
Boom
You Got Mail!
Boom!
Hmmmm!
Smart Mario: MMMMM! Math Homework!
Smash 64 Mario: Hey Boss!
Gibberish*
Hmmm?!
Mario: Who’s a good boy? [FUN]
Mario: Who’s a good boy? Baby Mario: Weee! [FUN]
Mario: Who’s a good boy? [FUN]
Hobo Mario: hmm? Uhuhuhu!
Mario: Haha! Bye Bye!
Hobo Mario: Wanna come over for some tea and cookies?
I could use a strapping young man to do some chores around my ho-
Hobo Mario: OKIE DOKIE!
Singing*
Paper Mario: WhoA! AHAHHAHAHA
BellBoy Mario: Hey Stinky! Mamamia!
BellBoy Mario: Okay?!
Mario: Okie Dokie!
BellBoy Mario: Oh Yeah!
Gibberish*
BOOM & SPLAT!
Stupid Mario: Tadaaa!
Can I Have Some Money Now?
Bellboy: Fok You!
Stupid Mario: Oh…
[I Think He’s Hate Flies LOL]
Mario: I GOT IT! Let’s-a Go!
I’ve Got You Fam!
Grand Dad: WHAAAAAAAAAT?!
Boooom!
zzzzzzz
Toss*
Stupid Mario: Ahhh Right in the Scongullies!
mamaf***er!
Da Fak?!
*Angry cheering sounds*
Gibberish*
That’s-a So Nice!
Jump*!
Whoaaaa!
Ahahahuauaahha!
Whoaaa!
Disco Mario: Gibberish*
Dancin’*
Disco Mario: Wow What An Asshole!
mario: Whaaaaoooo!
Mayro: It’s-a Me! MAAAAAAAAAARIO!
Hobo Mario: ♪I know what boys like♪
♪I know what boys want♪
♪I know what boys want♪ Stupid Mario: Ah Hell Naw!
Mario: Mmamma- ugh!
Mario: AAA! AHAHAHA!
Smart Mario: Nooo!
gibberish*
Bellboy Mario: I’m Coming For you!
Swiggity Swotty I’m comin’ for dat booty
Smart Mario: Oooough!
Mama-mia!
Smart Mario: Gibberish*
Smart Mario: Okie Dokie!
Zoom In*
Oh, Mario is so f*cked!
Crawling*
Lalala Mmm!
WHOAAA!
Oh Shiet!
hmm?!
Smash 64 mario: huhu! Hello!
Cant Say Anything Here
Smart Mario: Yo man What’s up!
Mama-mia!
Hey!
Robot Mario Gibberish*
Stupid Mario: AAAA! AAAA! grrrr- Ough!
Coin Sound*
Hi. How are ya?
Animatronic Mario: You Are One Ugly Motherfucker!
Ahh It Burns!
Stupid Mario: AAAAGH F*****
Smart Mario: Yippee!
Gibberish* Yahoo!
Let’s-a Goo! Gibberish*
Whoho!
UUUUUUUUUUUUUUUU
Grand Dad: Surprise Motherfaka!
Hmm?!
Whoaaaa! AAAAAA
Oh Brother! I Cant Move Anywhere!
Smart Mario: Oh Shit!
Jump*
Grand Dad: Get over here!
GRRRRRR
COME HERE!
Stupid Mario: Hahaha!
Grand Dad: AGHHHHHHHH!
Mario: weeee
Whistle*
Mario Head: YOU DONE FUCKED UP NOW!
Mario: Oh My God!
Mario teaches Typing Mario: Game Over!
Smart Mario: Hey Stinky!
Gibberish*
YEEAH!
ahahaha!
WAT
Mario Teaches Typing Head: ARE YOU FUCKING SERIOUS?!
Grand Dad: Oh WAIT WAIT WAIT!
Boom!
AHHAHAHA!
Smart Mario: Yippee! Ahaha!
Mario: Airplane Sounds* ♪You spin me right round, baby right round♪
Singing
Smart Mario: gibberish*
♫Sad Music plays*♫
Smart Mario: OH NOOOOOO!
NOOOOOOO-
Take-a That!
Boom
1-up sound*
Don: Wuzzat? What was that?
Hey, hey…
YYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
yaaaay~~~
Don: Git yo hands off!
Noo touching!
Stupid Mario: Ough! Mama-mia!
Gibberish*
Oooough
Don Mario: Here We Go!
Don Mario: Gibberish*
Don Mario: Mario! Ya! Whahu!
Don Mario: Gibberish*
YAAAAAY!
Gibberish
Stupid Mario: Okie-dokie! Thank You Very Much!
HAHA!
Mario: Bye Byeee!
Don Mario: Ahahaha!
PAAAARRRTYYYY!
PAAAARRRTYYYY! Lou: Do the Mario!
Lou: ♪Swing your arms from side to side♪
♪Come on, it’s time to go! Do the Mario!♪
♪Take one step, and then again.♪
♪Let’s do the Mario, all together now!♪
Thank You So Much For Clicking A Button And Imagen Others Struggle For Your Entertaiment!
Fade Out Already

100 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *